S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

TOVAR V AKCII

31 190,00 Kč
skladem
2 390,00 Kč
skladem
1 290,00 Kč
skladem

5 090,00 Kč
skladem
1 999,00 Kč
skladem
3 690,00 Kč
skladem

» Hodnocení

Níže si můžete přečíst hodnocení Našich služeb. Všechny tyto feedbacky jsou od zákazníků, kteří u Nás udělali objednávku.
Vždy se snažíme udělat maximum pro spokojenost Našich zákazníků. :-)

Více se můžete dočíst na Heuréce.

Přidáno: 14.01.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Co jsem si objednal, to jsem i dostal a bez zbytečné korespondence.

Pro:

V obchodě jsem nakupoval poprvé a jsem spokojen.

 

Přidáno: 13.01.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nebyl český návod, ten ale prodejce na žádost ihned odeslal.

Pro:

Solidní výběr zboží

Proti:

Bohužel na zvolené rádio DAB jsem si pár dní počkal, (ext.sklad)

 

Přidáno: 13.01.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

spolehlivý e-shop s velkým výběrem za dobré ceny

Pro:

objednávka, komunikace, dodávka zboží

 

Přidáno: 10.01.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Vse v poradku, dobra komunikace , informace o datu dodani zbozi, nebyl problem jeste pridat do stejne objednavky kabel na ktery jsem zapomel

Proti:

Platba kartou online neprosla, ale vyridili jsme vse platbou na ucet nasledujici den

 

Přidáno: 04.01.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Objednavka vytvorena 10 dni pred vianocami... prisiel mi mail ze mozem ocakavat dorucenie na pobocku v priebehu 1-3 dni.. po 8 dnoch som pisal mail pretoze nic neprislo a dostal som odpoved ze tovar ktory som si objenal nie je skadom a vyroba uz skoncila takze ho ani nikdy skladom mat nebudu.. tuto informaciu by som vzhladom na to ze do vianoc ostavali 2 dni ocenil ovela skor!!!

Proti:

Zavadzanie ohladom stavu skladu - "na sklade" neznamena na sklade Techhouse! Dodanie sa preto moze predlzit (alebo produkt v skutocnosti vobec nemusi byt dostupny)

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, bohužel v tomto případě došlo k chybě na externím skladu, kdy byl reportován poslední kus skladem, který už ale nebyl v reálu k dispozici a na náš dotaz o dostupnosti reagoval dodavatel až po více jak týdnu. Velmi nás to mrzí, ale tuto situaci jsme i přes vynaložení všech našich sil ve vypjatém předvánočním období nedokázali lépe vyřešit a omlouváme se Vám za to.
 

Přidáno: 04.01.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Komunikace
Rychlost doručení

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení a přejeme mnoho zábavy se zakoupeným BT reproduktorem.
 

Přidáno: 31.12.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Prijemnej obchod. Urcite tam budu jeste nakupovat.

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za milé hodnocení a těšíme se na Váš další nákup!
 

Přidáno: 29.12.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Dodávka z Techouse byla bez problémů.

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za Váš nákup a jsme rádi, že jste s nákupem spokojen.
 

Přidáno: 27.12.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlá doprava, třetí den.

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za kladnou recenzi a jsme rádi, že jste spokojen :)
 

Přidáno: 26.12.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

obchod nabízel co jsem hledal
obchod reagoval na mé dotazy obratem

Proti:

zboží při objednávání v eshopu skladem, po objednání najednou v externím skladu
delší než předpokládaná doba dodání
o stavu obj. jsem se musel informovat já u obchodu, místo naopak

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za nedostatek informací, které jinak zcela neprodleně zasíláme. Ve vypjatém předvánočním období i přes veškerou vynaloženou energii neprobíhalo vše přesně tak, jak bychom si i my představovali. Věříme, že i tak jste se zakoupenými sluchátky spokojen a přejeme mnoho skvělých zážitků.
 
YmRlM2I